fredag 19. februar 2010

Hakke tid...for jeg må finne.......

       ......pængboka
  ......bilnøkla
     ......sokk nr to
  ......kopptuå
(og man kan forsette i det uendelige egentlig

Egentlig så lura  æ litt på kor mykje tid æ bruka på å let!
Og kossen alt berre kan forsvinn i lause lufta. 
Fær det e  det det gjer ..... æ vet jo akkurat kor æ la det 

Ut i gangen der skal bilnøklan værra, 
men det e sjelden dem e der når æ ska ut døra. 
Også e det te å let...
...akkurat som æ har tida te det !!!

Og pængboka da....den e et kapittel fær sæ sjøl.
Ikkje at det e pæng i ho...
men all korta som æ e avhengi tå ligg i den.

På vaskerommet her i huset , der bor lest-trållet. 
Ganske still og fredelig leieboer, men lell så irriteranes....
Ska`n eta lesta, kan i allefall eta begge!!!

 Og når æ te alt overmål lete etter kopptuå, ...
...som æ ha i handa fær to minutt sia
 ..... og te slutt finn den i kjøleskapet!!!!

 Herregud for et galehus.

Her må det bli litt system på saker og ting.....
.....ikkje i dag da
 .....men i morrå
....  kanskje

PS: Innlegget e uten bilder fordi ledninga te den eksterne harddisken min e bortevekk!

 


7 kommentarer:

Sigrunn sa...

Syns du sa åt mæ at d ikkje va nå vits i å prøv å få nå system på saker å ting,sia ta der låg godt færankra i genan vår. Men,men,de ska vi ha,vi prøva da av å te :)

Aud Jorunn sa...

Vi prøva ja Sigrunn.....det ska vi ha :)

Asbjørg sa...

Ser ut som vi kunne vært i slekt vi!
Oppleve det du beskrive ganske ofte ja!
God helg!

Anne Kathrine sa...

Hi, hi...det er nok flere gener dere har felles; evnen til å formidle! Koser meg når jeg leser og smiler for meg selv! Hvor tar dere det fra spør jeg bare! :-) God helg!

Randi sa...

Ja den er kjent den ja...jeg gir opp hele sulamitten og tar på meg forskjellige sokker....heldigvis er alle sorte;-)

Ha en fin dag..her skinner solen fra blåblå himmel....utrolig vakkert!!

Turid sa...

Hihi...morsomt innlegg. Kjenner meg bare så altfor godt igjen:)

Unknown sa...

He, he, he...(ler med ondskapsfull, skadefro latter) Å, nei, du! Hofte protesa di skal andre steder på Søndag!!