tirsdag 20. januar 2009

4x5 (eller deromkring)

Nok en utfordring kom dalende her en dag. Denne gangen fra Tofo.
Prøver så godt jeg kan å svare, men med fare for å gjenta meg selv.


4(eller 2 da) favorittprogram på tv:
Top model
(Grusomt banalt, men sant)
Håndballkamper
(Har det travelt i disse tider; heia Norge!!)




4 ting jeg gjorde i går:
Vaska klær
Sov middag(ganske uvanlig til å være meg!!)
Blogga litt
Så at Norge grusa Egypt



4 ting jeg ser frem til:
Forhåpentligvis klare fagbrevet
Tur til Krakow med 10. klassen
Tur til Scarborogh med korpset
Konsert i Olavshallen med Janitsjaren


4 (eller 1 da) favorittrestauranter:
Bryggekanten Brasseri og Bache Bar.
(Tør ikke annet siden eldstepia er soussjef der.Men de har fantastisk mat der og er absolutt å anbefale)

4 ting på ønskelisten:
Fred på jord og sånt

Å få fast jobb etterhvert

Snø!!

Nytt kjøkken



Så da var det gjort. Nå gjenstår det bare å "plage" noen andre da.
Skal vi se...... jo nå vet jeg det:



Sigrunn søster

6 kommentarer:

Sigrunn sa...

Å huff å huff,ska du no plaga na gammel søster di slik. :) Vel,vel, æ ska no prøv å få d t

Unknown sa...

He he, ja lykke til til dei som skal i "elden"...
Artig å lese svara dine, Aud Jorunn:0)
Klem

Unknown sa...

-jeg er litt bekymret...top model? "krig og fred,og sånn?"...du var ikke blond sist jeg sjekka...
-men når man er ute av "vi ser utrolig teite, meningsløse programmer..." skapet: JEG SER ALLE VERSJONER AV UNGKAREN/UNGKARSKVINNEN!!-gud det var godt å få det ut...

Turid sa...

Så kjekt at du tok utfordringen! Artig å lese dine svar;)

GundaM sa...

Jøsses, som du vasker klær da!!! Hihi

Den headingen din her over er helt nydelig skjønn;)
Ha en fin ny uke der ute på øen!

Turid sa...

Jeg har en award til deg;)