fredag 25. juli 2008

Ut på tur

Jeg hater å pakke.
Seriøst altså.


Det å reise på en tur er jo kjempeartig, men så var det den pakkingen da.
Ender som oftest med altfor mye av klær som slett ikke blir brukt.
Enten så er de for varme eller så er de ikke varme nok.

Kortbukser eller lange bukser?
Tskjorte eller ullgenser?
Mammelukk eller string?

Så mange ting å ta hensyn til og så mye å ta stilling til.
Og det verste er at jeg blir grinete, direkte sur på mine omgivelser.
For det er ikke bare pakkingen som sliter. Neida huset må være tipp topp.

Til vanlig kan jeg godt leve i fred og fordragelighet med "kosekaniner" under sofaen og litt ruskomrask her og der. Men reiser en på tur, skal det være koselig å komme tilbake.

Det betyr at i dagen i dag står i renholdets tegn. (og her sitter jeg og blogger!!!)


Fram med vaskebøtte og støvklut!



Kom arbeidslyst og treng deg på her skal du motstand finne.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Stringtruser!!!!! Hvilke?
Men det blir vel god plass i bilen da.

Hilde`s bloggverden sa...

Blir spennende for kurt no da.... mammalukk eller string :)
Ha en stålende tur til landsskytterstevne, så blogges vi om et par uker, om ikke før.
Ska pass på dåtter di :)